Компанія Nvidia поділилася новими скриншотами та відео Cyberpunk 2077 з демонстрацією покращеного трасування Ray Tracing Overdrive Mode. Цього місяця для гри виходить оновлення, яке додасть трасування шляху (Path Tracing). Це покращений режим трасування з більш точним прорахунком освітлення.
Раніше гра поєднувала растеризацію з додатковими алгоритмами трасування променів для Ambient Occlusion, віддзеркалень та інших ефектів. У новому режимі їх замінить один алгоритм, який враховуватиме всі ці нюанси. Якісне трасування реалізовано на базі системи освітлення Nvidia RTX Direct Illumination (RTXDI).
У режимі Ray Tracing Overdrive Mode враховуються майже всі джерела світла, включаючи будь-які ліхтарі, фари, вивіски та інші елементи, що світяться в кадрі. Віддзеркалення стануть точніше, краще будуть передаватись властивості відбиваючих світло матеріалів. Враховується ефект розсіяного світла та вплив непрямого світла. Нове освітлення також впливає на загальне затінення та контури тіней, роблячи їх більш реалістичними.
Оцінити переваги трасування шляху можна за представленими зображеннями та опублікованим коротким трейлером.
Візуально картинка однозначно краще. Але немає порівняння зі старим режимом трасування. Можливо на тлі звичайного трасування переваги Overdrive Mode будуть мінімальними.
Cyberpunk 2077 і зараз здатний поставити на коліна будь-яку відеокарту при включенні стандартного трасування. Очевидно, що в режимі Ray Tracing Overdrive Mode навантаження буде ще вищим. Nvidia для нового трасування рекомендує використовувати відеокарти GeForce RTX 40-ї серії та масштабування DLSS 3. Це натякає, що новий режим буде не під силу відеокартам минулих поколінь.
CD Projekt RED випустить оновлення з режимом Ray Tracing Overdrive Mode 11 квітня.