Канал HardwareUnboxed провів велике порівняння двох технологій масштабування картинки — Nvidia DLSS 2-го покоління та AMD FSR 2-го покоління. Основною метою було візуальне порівняння, щоб з'ясувати, який апскейлінг забезпечує найкраще зображення. На цей час підтримка DLSS 2 реалізована приблизно у 260 іграх, а технологія FSR 2 доступна у 110 іграх. Це величезний список, тому для порівняння були вибрані найвідоміші AAA-ігри. Серед них Cyberpunk 2077, Hogwarts Legacy, The Last of Us Part 1, The Witcher 3 next-gen та інші.
Тестування проведено при роздільній здатності 2560x1440 та 3840x2160. Кожна технологія протестована в якісному та у продуктивному режимі. Загалом це дає 104 результати. Також у кожному додатку використовувалися рідні бібліотеки DLSS без заміни на нові версії, як це роблять просунуті користувачі. Для оцінки введено систему балів, де в залежності від переваги кожна технологія може отримати від одного до трьох плюсів, а також можлива ідентична картинка.
Особисто оцінити різницю у картинці можна за відеороликом HardwareUnboxed.
Ми зосередимося на підсумкових результатах. Усі дані зведені разом в одну наочну таблицю.
Як бачимо, у переважній кількості ігор DLSS забезпечує кращу якість картинки. У п'яти іграх при роздільній здатності 4K картинка з DLSS і FSR ідентична, але при переході до нижчого формату DLSS вже краще. І в цілому при форматі 1440p перевага DLSS найбільша, майже у всіх іграх ми бачимо три та два плюси. У 12 іграх при роздільній здатності 4K технологія DLSS отримала один плюсик, що означає незначну перевагу.
Команда HardwareUnboxed провела величезну роботу. Але в одержаних результатах немає нічого несподіваного. DLSS є більш просуненим методом, але технологія доступна тільки на відеокартах Nvidia RTX. Головною перевагою FSR є відкритість та універсальність — технологія працює не тільки на відеокартах Radeon, але навіть на старих GeForce GTX. Також AMD FSR використовується у консолях. Але якщо ви маєте сучасну відеокарту Nvidia, вибір на користь DLSS очевидний.