У новому відео Digital Foundry показані переваги покращеного трасування у Cyberpunk 2077

Сьогодні для гри Cyberpunk 2077 виходить велике оновлення, яке додає режим Ray Tracing: Overdrive на базі трасування шляху (Path Tracing). Nvidia давно рекламує його, перша презентація з'явилася під час анонсу GeForce RTX 40-ї серії. У режимі Ray Tracing: Overdrive впроваджено один просунутий алгоритм замість окремих алгоритмів для трасованих віддзеркалень, тіней та інших ефектів.

Новий режим оцінили технічні фахівці з Digital Foundry, які відомі детальними оглядами графіки та технологій у сучасних іграх. Їм оновлене трасування сподобалося. В опублікованому відео багато прикладів, де порівнюється режим растеризації з трасуванням рівня Psycho та трасуванням Overdrive Mode. В останньому режимі краще освітлення, більше відблисків і віддзеркалень, з'являються додаткові тіні від дрібних об'єктів. Більше виражений ефект колірної корекції, коли колір навколишніх об'єктів впливає на інші предмети.

Вплив на продуктивність нового режиму просто катастрофічний. В одній і тій же сцені в 4K з відеокартою GeForce RTX 4090 при растеризації ви отримуєте близько 48 кадрів на секунду, з трасуванням Psycho це 40 к/с, а з Ray Tracing: Overdrive лише 18 к/с. Технологія DLSS 2 може підняти продуктивність до 59 к/с, а DLSS 3 до 95 к/с (Performance Mode).

Як і передбачалося раніше, трасування шляху настільки важке, що новий режим якості під силу тільки топовим GeForce RTX 40-й серії та лише при активному масштабуванні DLSS 3.

Обговорити в форумі (коментарів: 107)

Всі новини за 11.04.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: