На тлі галасу навколо нового режиму трасування в Cyberpunk 2077 компанія Nvidia поділилася цікавою статистикою. У блозі Nvidia з'явився запис, де згадуються дані про те, як часто власники відеокарт GeForce RTX використовують трасування променів у тих іграх, де є така опція.
Серед власників нових моделей GeForce RTX 40-ї серії режим з трасуванням вмикають 83% користувачів, а DLSS активують 79%. У випадку GeForce RTX 30-ї серії використовують трасування 56% гравців, а DLSS 71% користувачів. Серед тих, хто ще сидить на GeForce RTX 20-ї серії, активують промені 43% гравців, а DLSS 68% користувачів.
Очевидно, що нижча статистика на старих відеокартах пов'язана з меншою потужністю перших поколінь, коли доцільність активації променів на бюджетних моделях (RTX 3050/2060) не має сенсу через низьку продуктивність. При цьому цікаво, що навіть серед власників GeForce RTX 4080/4090 та RTX 4070 Ti є ті, хто ігнорує можливість включення трасування в іграх.
Але загальна статистика є досить високою. Тому Nvidia вже називає трасування променів новим стандартом в іграх. Якоюсь мірою це дійсно правда. Компанія робить все для популяризації нової технології та оптимізує свої нові відеокарти для кращої продуктивності в режимах з променями. Активно розвивається технологія масштабування DLSS з алгоритмами з на базі глибокого навчання. Нова версія DLSS 3 виводить якість та продуктивність на новий рівень, що забезпечує додатковий запас потужності та дає більше можливостей для комфортного ігрового процесу з трасуванням.
Джерело:
Nvidia