Завтра у продаж надійде гра Star Wars Jedi: Survivor, але блогери та журналісти вже грають у прес-версію. Усі вони нахвалюють сюжет та ігровий процес. Гра вже отримує перші високі оцінки. А ось з продуктивністю ситуація гірша. І це стосується як версії для PC, так і для консолей.

Star Wars Jedi: Survivor використовує рушій Unreal Engine 4, як і Jedi: Fallen Order. Однак нова частина працює лише під API DirectX 12 і демонструє вкрай низьку частоту кадрів. Топова відеокарта GeForce RTX 4090 важко справляється навіть з роздільною здатністю 2560x1440! У відео від німецького порталу GameStar добре видно, що система на базі AMD Ryzen 9 5900X та Nvidia GeForce RTX 4090 з 32 гігабайтами пам'яті забезпечує близько 50 к/с у форматі 1440p. Активація трасування одразу знижує продуктивність на 10 к/с. Хоча у деяких пустельних локаціях відеокарта видає під 80 к/с, загальний рівень продуктивності не вражає. При цьому спостерігається завантаження GPU менше ніж на 50%.

Причина такої поведінки не зрозуміла, але є припущення, що гра впирається в погану оптимізацію під сучасні CPU, як це спостерігалося раніше в іграх Gotham Knights і The Callisto Protocol. Навряд чи  розробники зможуть швидко виправити це, і гравцям топових ПК доведеться чекати багато патчів, щоб отримати максимальну частоту кадрів від своєї системи. Якщо завдяки оптимізації гри та драйверів вдасться досягти повного завантаження GPU, власники GeForce RTX 4090 зможуть розраховувати на комфортний fps навіть у 4K.

Консольні версії також демонструють незадовільну продуктивність. Журналісти Wccftech.com пишуть про фрізи й нестабільну частоту кадрів навіть у режимі Performance на PlayStation 5. Особливо це помітно при переході на нові локації, а завантаження текстур в такі моменти може займати кілька секунд.