Гравці холодно прийняли Redfall

Стартувала нова гра від Arkane Studios та Bethesda Softworks. Також стали з'являтися перші огляди та оцінки від профільної преси. Загалом гравці та журналісти грою не дуже задоволені. На Metacritic у Redfall 64 бали у версії для Xbox Series X та 62 бали у версії для PC. Поки що оглядів мало, і середня оцінка з часом може бути скоригована.

Відгуки суперечливі. Гру називають сумішшю Dishonored та Far Cry. Хтось вихваляє кооперативний режим, інші називають його кривим, а гру занадто простою для спільного проходження. І всі називають штучний інтелект примітивним та дурним. Гра розвивається у відкритому світі, але багато гравців скаржаться на лінійність та однотипність місій. Низка гравців скаржиться, що гра далека від старих проєктів Arkane, інші пишуть, що в Redfall багато сюжетних деталей. Ймовірно, для занурення у світ треба глибше вивчати записки та інші елементи навколишнього світу.

Є нарікання на технічні проблеми, криві анімації та проблеми з продуктивністю. Однак у плані поганої оптимізації гра явно не зрівняється Star Wars Jedi: Survivor. Багато журналістів навіть задоволені продуктивністю, але це стосується тих, хто грає на топових конфігураціях. Зокрема, сайт DSOGaming пише, що ПК на базі AMD Ryzen 9 7950X3D та Nvidia GeForce RTX 4090 легко видає понад 100 к/с у 4K. При цьому автор DSOGaming незадоволений якістю графіки, згадує піксельні тіні та графічні артефакти.

Оглядач з Wccftech.com теж позитивно відгукується про продуктивність і нахвалює графіку. Нібито це найкрасивіша гра Arkane.

Ймовірно, причина неоднозначного сприйняття Redfall у фірмовому стилі студії та в особливій візуальній стилізації. Також це перший проєкт Arkane на рушії Unreal Engine 4, раніше вони робили ігри на Void Engine та CryEngine. Гра підтримує трасування променів та технологію DLSS 3.

Обговорити в форумі (коментарів: 49)