Розробники Remnant 2 виправдовують погану оптимізацію можливістю увімкнути DLSS, FSR або XeSS

Завтра офіційно стартує гра Remnant 2, яку прості гравці називають «Dark Souls з пушками». Перша частина мала певний успіх, і багато хто чекав на продовження. Покупці  Ultimate Edition вже отримали доступ до гри, і поки що головною претензією з їхнього боку є продуктивність гри.

До релізу розробники представляли дуже скромні системні вимоги, хоча гра використовує сучасний рушій Unreal Engine 5. Виявилося, що в нативному 4K навіть GeForce RTX 4090 не може забезпечити 60 кадрів. Для цього грі потрібно включати технологію масштабування DLSS 2. При цьому гра не пропонує якусь неймовірну графіку і не підтримує технологію освітлення Lumen для Unreal Engine 5.

На гру посипалося багато негативних коментарів щодо її технічного стану. Розробникам довелося дати офіційний коментар на Reddit. Вони пообіцяли випускати оновлення для покращення продуктивності, але одразу попередили, що гра створювалася з урахуванням апскейлінгу за допомогою технологій DLSS/FSR/XeSS. Також вони рекомендують знижувати якість тіней для підвищення продуктивності, як найбільш критичний параметр.

Деякі користувачі також стикаються з помилкою про нестачу пам'яті на GeForce RTX 4090. Серед інших критичних помилок є проблема з пошкодженими збереженнями.

Обговорити в форумі (коментарів: 69)

Всі новини за 24.07.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: