Ratchet & Clank: Rift Apart виходить без підтримки трасування променів на відеокартах AMD Radeon

Сьогодні виходить комп'ютерна версія гри Ratchet & Clank: Rift Apart, яка раніше була ексклюзивом консолі PlayStation 5. Портуванням гри займалася студія Nixxes Software, і ця версія створювалася у співпраці з Nvidia. Раніше заявлялося про підтримку трасування променів та ряду ексклюзивних технологій Nvidia — масштабування DLSS 3 для прискорення продуктивності та RTX IO для прямого доступу GPU до даних із накопичувача. Як альтернатива RTX IO у грі буде підтримка DirectStorage 1.2 для прямого доступу до накопичувача, і це перша комерційна гра з DirectStorage нової версії.

Тепер стало відомо, що власники відеокарт Nvidia не лише отримають перевагу у продуктивності, але й гратимуть із більш просунутою графікою. На сайті Insomniac Games з'явилася інформація, що трасування променів буде недоступне на відеокартах AMD Radeon. Нібито це пов'язано з деякими технічними проблемами, і розробники співпрацюють з AMD, щоб усунути їх. Тому трасування на Radeon з'явиться пізніше, але точні терміни відповідного оновлення наразі невідомі.

Також вийшов ролик із демонстрацією переваг Nvidia DLSS 3 у грі. Згідно з відео GeForce RTX 4090 забезпечує понад 60 кадрів у грі при роздільній здатності 4K. А після активації масштабування DLSS 3 продуктивність місцями сягає 200 кадрів.

Технологія Nvidia DLSS 3 доступна лише на відеокартах GeForce RTX 40 серії. Для старих моделей GeForce RTX можна буде використовувати DLSS 2.

Обговорити в форумі (коментарів: 67)

Всі новини за 26.07.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: