Цього року на виставці Gamescom, яка проходитиме з 23 по 27 серпня у Кельні, буде окремий український павільйон. Він розміститься на площі 100 м² у бізнес-зоні одного з холів. В його рамках низка відомих вітчизняних студій, а також компанії-стартапи та інді-розробники продемонструють свої проєкти та сервіси міжнародній спільноті.

«Мета українського павільйону — показати високий рівень досягнень української ігрової індустрії, продемонструвати інноваційні вітчизняні розробки, підтримати імідж України та залучити профільні інвестиції у галузь з боку міжнародних партнерів.», — розповідають організатори українського павільйону. Наразі до ініціативи приєдналося понад 15 компаній, розробників та сервісів, але відбір учасників триває. Подати заявку можна у цій формі.

Список компаній, які вже заявлені до участі в роботі українського павільйону:

  • Організатори: VG Entertainment, Games Gathering, GDBAY;
  • Студії-розробники ігор: GSC Game World, Frogwares, Frag Lab, Fishing Planet, 4A Games, Tatem Games, Red Beat, Room 8 Group, Farom Studio, Bini Games, PlayToMax, Plazma Studio;
  • Сервісні компанії та платформи: Postmodern.ua, Drope.me, Values Value;
  • Комунікаційний партнер: Games Branding;
  • Технічний партнер: AMD;
  • Організація бізнес-нетворкінгу: MeetToMatch.