У Immortals of Aveum великі проблеми з продуктивністю

Відбувся реліз магічного шутера Immortals of Aveum від Ascendant Studios. Гра отримує змішані оцінки у перших рецензіях і дуже багато нарікань на технічний стан та оптимізацію. Immortals of Aveum — один з перших проєктів на базі рушія Unreal Engine 5.1, який використовує просунуту систему освітлення Lumen, технології Nanite, Niagara, Streaming Virtual Texturing та інші переваги нового рушія.

Нещодавно вийшов успішний бойовик Remnant 2 на базі Unreal Engine 5 та Nanite, де автори виправдовували низьку продуктивність наявністю технологій масштабування. У випадку Immortals of Aveum все ще гірше.

Без апскейлінгу 4K не витягує навіть GeForce RTX 4090. Щоб отримати 70 к/с у такому режимі, потрібна активація DLSS Performance. У грі є нова версія DLSS 3, але вона супроводжується великою кількістю артефактів. Також гра підтримує AMD FSR 2.2. Але згідно з відгуками, у будь-якому режимі картинка страждає від «мила». Також гра страждає від статтерів та різких падінь продуктивності. Рецензент сайту Wccftech.com наводить дані продуктивності на системі з AMD Ryzen 7 7800X3D, GeForce RTX 4090 та 32 ГБ DDR5, і вони абсолютно незадовільні.

Гра пропонує систему Performance Budget Tool, яка оцінює ресурсомісткість кожного графічного параметра та виставляє бали компонентам вашого ПК. Але працює ця система дивно, наприклад процесор Ryzen 7 7800X3D отримав дуже низький рейтинг.

Загальна ситуація така, що ви не можете розраховувати на комфортну плавну продуктивність за максимальної графіки навіть на топовому ПК.

Обговорити в форумі (коментарів: 80)

Всі новини за 22.08.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: