Компанія Nvidia першою запровадила технології на базі штучного інтелекту в ігровий рендеринг. З моменту появи Deep Learning Super Sampling (DLSS) ця технологія активно розвивається та отримує нові функції. Тепер це не лише масштабування на базі ШІ, а й генерація кадрів і розумне шумоподавлення з реконструкцією променів. На хвилі такого успіху Nvidia має великі плани на розвиток цього напряму. В рамках нещодавньої конференції «AI Visuals» віцепрезидент Nvidia з досліджень у галузі прикладного глибокого навчання Браян Катандзаро заявив, що в майбутньому технології на базі ШІ зможуть виконувати всі аспекти рендерингу, та, наприклад, DLSS 10 зможе замінити класичний рендеринг в іграх.
Ще у 2018 році на конференції NeurIPS компанія представила демонстрацію віртуального світу, що генерувався нейронною мережею. Ігровий рушій створював вхідні дані, а потім нейронна мережа виконувала рендеринг віртуального світу. Згодом буде підвищено реалізм візуалізації за допомогою нейромереж, і сам цей процес стане дешевшим. Перехід на ШІ-рендерінг буде поступовим. Ігровий рушій можна використовувати для створення та налаштування світу, а ШІ допоможе оживити цей світ. Можливо, колись через 10 років чергова версія DLSS зможе повністю замінити традиційні методи рендерингу. І у Nvidia вже працюють над новими нейронними методами, які будуть додані до пакета технологій DLSS.
Виходячи з такого бачення майбутнього, можна припустити, що нові GPU компанії отримають ще більше тензорних блоків і будуть оптимізовані для операцій глибокого навчання.
Джерело:
Wccftech