Компанія Ubisoft активно просувала Mirage як повернення до коріння серії Assassin's Creed. У ранніх оглядах гру часто порівнювали з першою частиною по атмосфері та нахвалювали деталізацію середньовічного Багдаду. Тепер гра офіційно вийшла, з'явилися повноцінні огляди та відгуки про продуктивність.

Загальні оцінки у гри змішані. Багато критиків нахвалюють проєкт, але є й незадоволені. Усі відзначають сетинг та атмосферу, але щодо ігрового процесу є нарікання. Гра сприймається другорядною, змін дуже мало. І середній рейтинг на Metacriric у гри зараз 77 балів. Це нижче за середні оцінки останніх трьох великих ігор серії.

Ubisoft попереджала, що гра компактніша за минулі частини, але більш опрацьована. За словами IGN, основну сюжетну лінію можна пройти за 11 годин, а на додаткові завдання піде ще близько 6 годин. Це дуже мало за мірками серії Assassin's Creed.

Також Mirage засмутила поганою продуктивністю. Попри системні вимоги як у Valhalla нова гра насправді більш вимоглива до ПК. Журналісти з WCCFTech.com протестували Mirage на системі з AMD Ryzen 7 7800X3D та Nvidia GeForce RTX 4090. Ця конфігурація набагато потужніша за рекомендовану. Але в 4K у вбудованому тесті такий ПК показав 71 кадр за секунду тільки при ввімкненому DLSS у режимі «Якість». В гри дуже нестабільна продуктивність, є статери.

Тобто це чергова гра, в якій без масштабування ви не отримаєте 60 к/с у 4K навіть на топових відеокартах. І це без трасування променів та інших передових технологій. Раніше розробники заявляли про оптимізацію гри для процесорів та відеокарт Intel. Цікаво, як останні впораються з грою хоч би у форматі Full HD. Можливо, всі оптимізації полягають у тому, що окрім DLSS гра також підтримує технологію Intel XeSS.