Днями були опубліковані системні вимоги Alan Wake 2, які вразили багатьох гравців. Виявилося, що у мінімальних вимогах вказані відеокарти GeForce RTX 2060 та Radeon RX 6600, і це для Full HD при 30 кадрах на секунду з активним масштабуванням. А для простого режиму трасування розробники рекомендують GeForce RTX 3070 і Radeon RX 6800 XT, й знову для Full HD при 30 к/с з масштабуванням.

Офіційних коментарів від Remedy щодо таких вимог не було. Але був коментар від однієї зі співробітниць компанії під ніком Lea Newin. Оригінальний пост швидко став відомим, тому оперативно видалений, але залишилися його скриншоти.

Судячи з посту, у вимогах не вказані відеокарти GeForce GTX 10-ї серії та Radeon RX 5000, тому що вони не підтримують Mesh Shaders. Це одна з нових функцій DirectX 12 Ultimate. Хоча вперше її презентували ще у 2018 році разом із новим тоді поколінням GeForce RTX 20-ї серії. Конвеєр Mesh Shading повинен повністю замінити вершинні, геометричні шейдери та тесселяцію. Імовірно, без підтримки цієї технології Alan Wake 2 просто не запуститься на GeForce GTX 1080, GeForce GTX 1060, Radeon RX 5700 та інших популярних відеокартах.

Alan Wake 2 базується на рушії Northlight. Окрім Mesh Shaders у грі буде трасування шляху, яке, наприклад, реалізовано в Cyberpunk 2077. Також заявлена підтримка DLSS 3.5 з реконструкцією променів. Control від Remedy теж був передовою, технологічною та красивою грою, але він одночасно міг працювати в простішому режимі під API DirectX 11. А ось нормально пограти в Alan Wake 2 при роздільній здатності 4K з усіма ефектами напевно можна буде лише на наступному поколінні відеокарт.

Джерело:
DSOGaming