Усі вже обговорили моторошні системні вимоги Alan Wake 2 від Remedy Entertainment. Навіть без трасування променів розробники рекомендують вмикати масштабування Nvidia DLSS або AMD FSR. У мінімальних вимогах для Full HD при 30 к/с з DLSS вказана відеокарта GeForce RTX 2060, а для 60 к/с знадобиться GeForce RTX 3070. Якщо використовувати трасування променів або трасування шляху, то потрібні топові моделі серії GeForce RTX 40.
А що буде без масштабування? Як багато гравців зможуть запустити гру у повноцінному Full HD без DLSS? Один із користувачів Reddit вирішив підрахувати відсоток таких щасливчиків. Для цього він скористався офіційними системними вимогами та статистикою Steam. Відомо, що на PC гра є ексклюзивом Epic Games Store, але у Steam більша аудиторія та є детальна статистка конфігурації комп'ютерів. І для експерименту можна зрівняти дані користувачів Steam та Epic Games Store.
Відеокарта GeForce RTX 4070 має справитись з 4K DLSS Performance при 60 к/с та високих налаштуваннях якості графіки без трасування променів, що еквівалентно нативному 1080p. А ось GeForce RTX 4080 та GeForce RTX 4090 зможуть впоратись з 4K DLSS Performance при активних «променях».
Якщо брати до уваги всі ці моделі та схожі відеокарти минулого покоління, лише 7% користувачів Steam мають відеокарту, яка здатна забезпечити чесне Full HD при високій якості графіки та 60 кадрах на секунду. Середня вартість таких відеокарт близько 900 доларів. І лише 1,2% геймерів мають карти, які впораються з високою якістю при активному трасуванні шляху. Ще 11% користувачів мають відеокарти, які в теорії повинні витягнути Full HD з низькими або середніми налаштуваннями при 60 к/с.
Як бачимо, потенційна база гравців у Alan Wake 2 невелика. Але з DLSS аудиторія буде вищою. Також за бортом залишаться всі власники GeForce GTX 10-ї серії та Radeon RX 5000, які не підтримують технологію Mesh Shaders.