Днями вийшло перевидання класичної стратегії Stronghold Definitive Edition. Це покращена версія старої гри 2001 року з деякими доопрацюваннями та додатковою сюжетною кампанією. Stronghold є своєрідним «симулятором замку», де гравцям доведеться займатися будівництвом, економікою та воювати з сусідніми лордами. Все це зав'язано на будівництво, оборону та облогу фортець.
Жанр нішевий і не розрахований на масового гравця. Та навіть із візуальними покращеннями гра виглядає застарілою. Але гравцям Stronghold Definitive Edition сподобалася, у Steam гри все здобула 84% позитивних відгуків. А розробники похвалилися першим досягненням — гра розійшлася тиражем у 100 тисяч копій за перші три дні.
На тлі блокбастерів типу Resident Evil такі продажі здаються несуттєвими. Але для старої нішевої гри, яка не розрахована на масового гравця, це певне досягнення. Приміром, піковий онлайн Stronghold Definitive Edition в 8 тисяч людей не сильно відрізняється від розрекламованої RPG Diablo IV, яка насилу досягла в Steam пікового онлайн у 13,6 тисячі гравців.