Днями компанія Ubisoft представила багатокористувацький піратський екшен Skull and Bones, який натхненний морськими битвами в Assassin's Creed IV: Black Flag. Це відомий довгобуд, розробка якого кілька разів перезапускалася. І попри всі спроби переосмислити успішну формулу морських битв Black Flag, розробники не змогли запропонувати нічого принципово нового.
На Metacriric поки що мало рецензій від профільних видань, але середня оцінка 64 бали, що дуже мало для масштабного амбітного блокбастера. Оцінки від користувачів ще нижче. Гравці буквально громлять гру, називаючи її нудною та одноманітною. Багато хто знущається з фрази глави компанії Іва Гіймо, що Skull and Bones це гра AAAA-рівня, коли він виправдовував високий цінник у 70 доларів. Багато гравців ставлять проєкту мінімальний бал, і середня користувацька оцінка на Metacriric зараз становить скромні 3 бали.
Очевидно, що гра стартувала погано. Але якихось офіційних коментарів відносно продажів поки що не було. Але вже на другий день запущено пробну безплатну версію, яка дозволяє грати 8 годин. Це натякає, що в Ubisoft усвідомлюють проблеми та намагаються хоч якось залучити гравців, щоб розширити аудиторію, сподіваючись, що після безплатного знайомства деякі любителі піратської тематики наважаться на покупку.