Усі критики активно нахвалюють нову рольову гру Dragon's Dogma 2 від Capcom, виставляючи їй найвищі оцінки. Але при цьому вона має серйозні проблеми з оптимізацією. На консолях Dragon's Dogma 2 демонструє 30 fps, і лише власники PC можуть розраховувати на 60 fps. Але для досягнення цих 60 к/с знадобиться потужний дорогий комп'ютер. З'ясувалося, що гра висуває дуже серйозні вимоги до процесора, який є головним вузьким місцем.
На PC Gamer вийшов великий огляд із тестуванням кількох конфігурацій, які поєднують різні процесори та різні відеокарти. За підсумками тестів головний висновок у тому, що грі потрібен сучасний топовий процесор. Так, система на базі процесора Intel Core i7-14700KF та відеокарти GeForce RTX 4070 Ti на відкритій локації показує 118 к/с у форматі Full HD та 60 к/с у 4K.
Але варто увійти до міста, як результати падають до 70 к/с у Full HD при 60 к/с у 4K. При цьому параметр 1% low ледь перевищує 30 fps.
Тести у міській зоні показують, що гра «впирається» виключно у процесор. В таких умовах система з Ryzen 9 7900X та Radeon RX 7800 XT мінімально поступається конфігурації Intel Core i7-14700KF та GeForce RTX 4070 Ti. А якщо замість Ryzen 9 7900X використовувати процесор Ryzen 5 5600X, то продуктивність у місті падає до 40 fps навіть за низької роздільної здатності.
Ситуація сумна і варіантів для її вирішення поки що немає. Гра підтримує технології DLSS та FSR 3, але це не допомагає підвищити частоту кадрів у місті.
В основі Dragon's Dogma 2 рушій RE Engine, який добре зарекомендував себе за іграми серії Resident Evil, але, схоже, він погано підходить для відкритого світу з великою кількістю NPC. Гра не викликає захоплення своєю графікою. Автор огляду наголошує на проблемах зі згладжуванням. У місті спостерігається різка зміна LOD, через що NPC з'являються прямо на очах. Також у грі є трасування променів. Вплив трасування на загальну якість зображення мінімальний, а падіння продуктивності на GeForce RTX 4070 Ti близько 20%.