Після презентації процесора Blackwell B200 на GTC 2024 голова Nvidia відповів на запитання представників ЗМІ. Одне з питань стосувалося потенціалу штучного інтелекту у галузі генерації ігор. Якщо перефразувати його у простішій формі, то питання було про те, чи зможемо ми побачити ігри, повністю створені штучним інтелектом. Відповідь Дженсена Хуанга виявилася досить оптимістичною. У його баченні інструменти на основі штучного інтелекту в майбутньому зможуть забезпечити повний цикл розробки ігор. На думку Дженсена Хуанга, на розвиток технології піде близько десяти років, і після закінчення цього терміну ігри, створені ШІ, стануть реальністю. Але вже за п'ять років може настати момент, коли ми побачимо перші спроби в реалізації таких ігор.

І це звучить не так вже й фантастично. Просунуті ШІ для створення контенту вже стали реальністю. Stable Diffusion створює неймовірні за якістю зображення, а нещодавно анонсована модель ШІ Sora генерує ролики, які важко відрізнити від реальних. Якщо ШІ вийде на рівень повної генерації ігрових проєктів, то йтиметься не про рендеринг у тому сенсі, як він відбувається зараз, а про генерацію графіки для відображення на екрані або іншому пристрої.

І деякі розробники вже активно використовують інструменти на базі ШІ для своїх майбутніх проєктів. На тій же конференції GTC 2024 багато говорилося про можливості ШІ в ігровій розробці. Nvidia демонструвала набір технологій Nvidia ACE, Convai та Unity показували технологічне демо Project Neural Nexus із застосуванням технологій ШІ, Ubisoft презентувала Neo NPC для створення живих NPC, Xbox та Inworld AI анонсували набір інструментів Narrative Graph.

Джерело:
Tom's Hardware