Незабаром на консолях дебютує технологія масштабування AMD FSR 3 із генерацією кадрів. Про підтримку цієї технології на сучасних консолях згадувалося ще під час анонсу FSR 3, але поки що вона доступна лише на PC. Масштабування AMD вже працює у консольних іграх, аж до FSR 2-ї версії. Але у FSR 3 з'явилася генерація кадрів, що може забезпечити серйозне підвищення частоти кадрів.

Технологія AMD FSR 3 з'явиться на консолях у грі Immortals of Aveum

Першою грою із генерацією кадрів стане магічний шутер Immortals of Aveum від Ascendant Studios. Раніше вона однією з перших отримала технологію FSR 3 на PC, хоча її реалізація була проблемною. І розробники одночасно із релізом на консолях обіцяють оновити FSR 3 на PC до останньої версії. Пізніше в комп'ютерній версії з'явиться підтримка режиму HDR.

Immortals of Aveum вийшла у серпні минулого року. Гра не стала хітом, залучила мінімальну кількість гравців та провалилася у продажу. Хоча директор Ascendant Studios стверджує, що за останні кілька місяців продажі пішли вгору. У гри гарна технологічна картинка на базі Unreal Engine 5 та дуже жорсткі системні вимоги. Якщо говорити про консолі, то на старті гра працювала у 720p, які масштабувалися до формату 4K. Можливо, завдяки FSR 3 розробники зможуть трохи оптимізувати робочий режим і досягти працездатності гри при трохи більшій роздільній здатності.

Джерело:
Wccftech