Завтра на консолі Sony PlayStation 5 виходить екшен Stellar Blade від корейської студії Shift Up. Напередодні з'явилися огляди від профільних видань та критиків. Гра привернула до себе увагу задовго до релізу завдяки привабливій зовнішності героїні. І хоча деякі західні журналісти називали таку зовнішність «неоднозначною», поки всі вони нахвалюють гру. На Metacriric середня оцінка Stellar Blade вже 82 бали.

У рецензіях відзначають чудові та динамічні бої. Важливе значення у бойовій системі відіграє своєчасне ухилення та контратаки, що нагадує бойовий стиль Sekiro: Shadows Die Twice. Гра радує різноманітністю ворогів та їх дизайном. Також є невеликі головоломки, які відмінно вписані у загальний ігровий процес. А ось сюжет захоплення не викликає, він надто банальний, героям не вистачає харизми.

Відомо, що на проходження основного сюжету піде близько 25 годин, а якщо виконувати додаткові квести, ви витратите близько 35 годин.

У гри хороша графіка та оптимізація. У технічному огляді від Digital Foundry відзначають цікавий художній дизайн, чудову деталізацію персонажів та загальну технологічність гри, хоча вона використовує старий рушій Unreal Engine 4. Але в Stellar Blade немає трасування променів, а деякі текстури виглядають розмитими.

На консолі Stellar Blade пропонує режим якості з роздільною здатністю 4K при динамічному масштабуванні та 30 к/с, а також продуктивний режим при роздільній здатності 1440p та стабільних 60 к/с. І для такої динамічної гри другий варіант кращий.