Ігрову індустрію вразила новина про закриття чотирьох студій, які належали Microsoft. Редмондська корпорація вже відзначилася масовими звільненнями співробітників ігрового підрозділу на початку року. А тепер гравців приголомшила звістка, що під закриття потрапили Arkane Austin та Tango Gameworks. І якщо у випадку Arkane Austin можна знайти хоч якесь виправдання через провальний Redfall, останній проєкт Tango Gameworks був цілком успішний. Музичний бойовик Hi-Fi Rush був недорогим експериментом і сподобався гравцям завдяки стилістиці та ритмічному екшену з бадьорою музикою. Гра вийшла без якоїсь реклами та маркетингу. Microsoft Xbox запустила гру прямо в день анонсу, напевне, не покладаючи на неї жодних надій. І за чотири місяці Hi-Fi Rush зібрала три мільйони гравців, а наприкінці року навіть здобула низку ігрових нагород.

Після такого проєкту надзвичайно дивно звучать заяви офіційних осіб відносно скорочень. Метт Буті (Matt Booty), глава Xbox Game Studios, провів загальні збори ігрового підрозділу, де висловив думку, що окрім великих проєктів потрібні невеликі ігри, які забезпечать престиж та нагороди. Парадоксально, але Hi-Fi Rush від закритої студії Tango Gameworks ідеально відповідає цій концепції. Раніше Філ Спенсер (Phil Spencer) неодноразово говорив, що Xbox хоче надати студіям творчу свободу та можливості для реалізації своїх ідей. Але, мабуть, тепер ситуація різко змінилася. Інші офіційні особи заявляють про необхідність збільшити штат інших студій за рахунок кадрів, що вивільнилися.

Microsoft потрібні ігри як Hi-Fi Rush, тому вона закрила студію, що створила Hi-Fi Rush

Своєю думкою та інсайдами відносно ситуації поділився відомий журналіст Джейсон Шрайєр (Jason Schreier). Він вважає, що ці події пов'язані з покупкою Activision Blizzard. Після такої дорогої угоди керівництво звернуло увагу на ігровий підрозділ та вирішило урізати витрати. І найближчим часом можливе закриття інших студій. За чутками Tango Gameworks планувала продовження Hi-Fi Rush, а команда Arkane Austin хотіла повернутися до коріння та створити імерсивний екшен у дусі Dishonored. Але це не вплинуло на рішення Microsoft. Тому деякі гравці мають побоювання відносно долі Ninja Theory, яка протягом кількох років створює амбітну, але нішеву гру Senua's Saga: Hellblade 2. Проєкт має надійти в продаж наприкінці місяця, і не зрозуміло, як довго проживе команда творців після релізу.

Джерела:
The Verge
Bloomberg