Ghost of Tsushima дозволяє поєднувати масштабування DLSS та FSR 3 з генерацією кадрів

Комп'ютерна версія Ghost of Tsushima Director's Cut порадувала гравців гарною оптимізацією та підтримкою сучасних технологій масштабування. Власники відеокарт GeForce RTX 40-ї серії можуть задіяти DLSS 3 з генерацією кадрів, але на старіших моделях Nvidia працює тільки апскейлинг DLSS Super Resolution. При цьому гра також підтримує технологію AMD FSR 3 із генерацією кадрів AFMF.

І виявилось, що обидві технології можна використовувати одночасно! Наприклад, на GeForce RTX 30-ї серії можна одночасно увімкнути DLSS й функцію генерації кадрів AFMF. Таке поєднання дозволяє досягти приголомшливої продуктивності понад 170 кадрів в секунду у форматі 4K на відеокарті GeForce RTX 3090. Такими результатами поділився користувач Bloo.

Власники карт GeForce RTX 20-/30-ї серії фактично отримують свій аналог DLSS 3. При цьому Ghost of Tsushima навіть без масштабування демонструє хорошу продуктивність, якщо порівнювати з деякими іншими сучасними іграми. За відгуками, GeForce RTX 4090 у нативній роздільній здатності 4K забезпечує 70-80 fps.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 57)

Всі новини за 17.05.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: