Технологія AMD FSR3 з генерацією кадрів дебютувала на консолях в Immortals of Aveum

Технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 (FSR 3) з генерацією кадрів добралась до ігрових консолей. Першою грою з її підтримкою став магічний шутер Immortals of Aveum від Ascendant Studios. Раніше розробники вже впровадили масштабування FSR 3, але тепер всі версії проєкту підтримують генерацію кадрів. Відповідне оновлення було випущено напередодні.

Використовувати генерацію кадрів AMD FSR 3 в Immortals of Aveum можна на ігрових консолях PlayStation 5 та Xbox Series X/S. Серед нововведень останнього патчу відзначаться підтримка HDR, покращення версія FidelityFX Super Resolution 3 для ПК-версії гри, виправлення Nvidia DLSS, а також безліч інших покращень. З детальним описом оновлення можна ознайомитись на сайті розробників.

Нагадаємо, технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 вийшла у вересні минулого року. Вона поєднує масштабування зображення з опціональною генерацією кадрів, а її головною перевагою над Nvidia DLSS 3 стала підтримка всіх більш-менш сучасних відеоадаптерів, у тому числі на базі графічних процесорів Nvidia та Intel.

Обговорити в форумі (коментарів: 13)