Avowed: розробники розкрили додаткові подробиці й тривалість проходження гри

Цього року студія Obsidian порадує нас новим проєктом — рольовою фентезійною грою Avowed. На нещодавньому заході Xbox Games Showcase 2024 нам показали новий трейлер, а потім розкрили більше подробиць про гру в Xbox Podcast. Тепер на Game Informer вийшло інтерв'ю з розробниками, де вони поділилися новою додатковою інформацією.

Коли гру тільки анонсували, були чутки, що Avowed стане великою масштабною RPG. Але тепер очевидно, що це скромніший проєкт. Самі розробники порівнюють його за структурою та тривалістю з The Outer Worlds — своєю минулою грою. В Avowed буде кілька відкритих зон, які з'єднуються між собою, і під час гри ви отримуєте доступ до нових територій. При цьому нам обіцяють світ із багатьма різноманітними біомами. На проходження The Outer Worlds йшло від 13 до 25 годин, залежно від того, приділяєте ви увагу побічним квестам чи ні. І це невеликий хронометраж для RPG. Будемо сподіватися, що основна сюжетна лінія Avowed все ж трохи довша.

Події гри відбуваються у всесвіті Pillars of Eternity через кілька років після Deadfire. Але історія повністю самостійна, і для занурення у світ не потрібні якісь знання з минулих ігор. Хоча в грі будуть зустрічатися деякі персонажі з Pillars of Eternity II: Deadfire, і буде багато відсилань на цю частину. Також автори порівнюють атмосферу Avowed саме з Deadfire — тут заплутана політична історія з інтригами, яка поєднується з дивною божественною та езотеричною історією.

У грі буде певна варіативність і безліч виборів. Деякі пов'язані лише з окремими персонажами, інші впливають на ігровий світ і надалі на ставлення до вас союзників або супротивників. Також вчинки та рішення гравця визначають кінцівку. Тут не буде ситуації, коли фінал визначається однією сюжетною розвилкою наприкінці історії.

При цьому автори згадали, що варіанта проходження за повного пацифіста не буде. Пройти гру без боїв виключно шляхом діалогів і маніпуляцій не вийде. У стосунках з NPC можна використовувати флірт, але романтичних стосунків із супутниками не буде. Загалом під час гри ми зустрінемо чотирьох компаньйонів, які можуть поповнити нашу команду. Всі вони будуть присутні в нашому таборі, але в подорож ви зможете брати тільки двох.

Гра створюється з видом від першої особи, але опціонально буде доступний вид і від третьої особи. Але перший режим є основним, він забезпечить відчуття максимального контролю над персонажем. Згадано наявність паркуру для подолання деяких перешкод, що, ймовірно, передбачає застосування такої акробатики в строго обмежених місцях.

Бойова система передбачає поєднання зброї ближнього і дальнього бою з магією. Також у грі буде Гримуар для лівої руки для швидкого доступу до заклинань.

Дата виходу Avowed ще не озвучена, за чутками реліз може відбутися в листопаді цього року. Гра буде доступна на PC і консолях Xbox Series X|S.

Обговорити в форумі (коментарів: 3)

Всі новини за 24.06.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: