Цього року ми побачимо продовження незвичайної рольової гри Kingdom Come: Deliverance від чеської Warhorse Studios. Перша частина запропонувала реалістичну історичну пригоду в середньовічній Богемії та сподобалася геймерам. На цей момент продано шість мільйонів копій гри. Друга частина стане більшою, глибшою та амбітнішою. Деякими новими подробицями гри поділився сценарист Мартін Зіглер.
Він заявив, що розробники одразу планували продовження. Під час розробки у них було багато ідей, які довелося відкласти на потім. Головною особливістю Kingdom Come: Deliverance є реалістичний сетинг. Протагоніст — син коваля, який хоче помститися угорському королю Сигізмунду за вбивство родини. У першій грі Генрі (Індржих) приєднався до прихильників чеського короля Вацлава IV, щоб допомогти відбити постійні набіги Сигізмунда на регіон. Друга частина продовжує цю сюжетну лінію, але при цьому може сприйматися як самостійна історія, вам не обов'язково грати в оригінал. Основні сюжетні лінії сиквела — тема особистої помсти та національний конфлікт між Вацлавом і Сигізмундом.
Автори намагаються забезпечити вірогідне занурення в середньовічний світ Богемії. У першій частині були невеликі села, замки та багато природних ландшафтів. Тепер ще з'явиться місто Каттенберг, яке є великим регіональним центром. За масштабами воно значно перевершує всі поселення з оригінальної гри.
Під час розробки студія співпрацювала з істориками, університетськими професорами та реконструкторами. Вони допомогли відтворити повсякденне життя в Богемії XV століття. Частково ці відомості суперечать загальноприйнятим уявленням. Наприклад, картоплі в той час ще не було, але активно вирощували кавуни.
Warhorse залучила експертів з фехтування та зброї для захоплення рухів та відтворення реалістичних боїв. Реалістична бойова система є однією з важливих складових гри. Тут не можна бездумно махати мечем, адже герой швидко втомлюється. А кілька пропущених ударів легко звалять вас із ніг. Кінь може збрикнути при загрозі насильства. Пошкодження сильно залежить від типу броні — один й той самий удар може залишити як подряпину, так і смертельну рану. При цьому розробники намагалися витримати баланс між реалізмом та доступністю гри для новачків. У бойовій системі будуть зміни, які спростять базові елементи, але зроблять її глибшою для досвідчених гравців. Також у другій частині з'являться арбалети та прості порохові гвинтівки.
Місії запропонують ще більше свободи та варіативності, особливо в побічних квестах. Наприклад, можна тихо пробратися й отруїти ціль або розстріляти її здалеку. А можна спробувати увірватися у важкій броні та вбити всіх. У деяких побічних квестах ви можете остаточно вирішити долю всіх ключових персонажів. Розробники намагалися дати гравцеві відчуття свободи, коли він сам вибирає стиль проходження, а гра могла б реагувати на будь-яку дію. У побічних завданнях автори зосередилися на повсякденних аспектах середньовічного життя — від сварки між двома селами до пошуку зниклої людини.
Під час роботи над основними квестами автори теж думали над тим, як вписати їх у реальні історичні події. При цьому політичний конфлікт і війна виступають фоном для розвитку особистої історії. І хоча Генрі відіграє важливу роль у подіях, що відбуваються, при його простому походженні він обмежений у можливостях і впливі.
Покращено поведінку NPC. У кожного персонажа буде свій розпорядок дня — вони сплять, снідають, ходять на роботу та за покупками. Але на розпорядок можуть впливати світові події та інші чинники. У деяких персонажів будуть унікальні характеристики. Наприклад, коваль може мати високий показник сили та носити з собою особливий молот, який він готовий використати у разі загрози з вашого боку.
У грі багато невеликих механік, які мають додатково підкреслити реалізм того, що відбувається. Герою потрібно харчуватися, щоб не відчувати голод, потрібен смолоскип, щоб іти в темряві.
Kingdom Come: Deliverance 2 вийде наприкінці 2024 року. Точну дату релізу розробники поки що не називають.
Джерело:
Epic Games