Нещодавно компанія Microsoft переглянула ціни на тарифи сервісу Game Pass для Xbox і PC. На момент запуску Game Pass виглядав передовим сервісом, який міг змінити всю ігрову індустрію. Але тепер зростання кількості користувачів серйозно сповільнилося, і Microsoft шукає нові шляхи для розширення аудиторії. При цьому аналітики все ще говорять про потенціал для подальшого зростання, прогнозуючи до $5,5 мільярда доходів від Xbox Game Pass у 2025 році. Такі значні показники будуть досягнуті  завдяки збільшенню доходу з одного користувача та залученню нових передплатників.

Microsoft може представити виключно хмарний варіант Game Pass

Журналіст Джез Корден стверджує, що більшість передплатників сервісу вже користуються топовим варіантом Xbox Game Pass Ultimate. Це дає доступ до максимальної бібліотеки ігор, а також доступ до хмарного Xbox Cloud Gaming. При цьому хмарний режим демонструє значне зростання, а обслуговування хмарної інфраструктури пов'язане зі значними витратами. І логічним розвитком буде виділення Xbox Cloud Gaming в окремий оплачуваний тариф. Джез Корден стверджує, що Microsoft вже працює над новим варіантом підписки, і хмарний тариф буде дешевшим за Ultimate. Цей варіант зручний для тих, кому не потрібна консоль, але він хотів би грати на інших пристроях — на смартфонах або навіть на консолях від конкурентів.

Також компанія подумує над впровадженням Xbox Game Pass Friends & Family — спеціальної пакетної пропозиції для п'яти користувачів. У майбутньому можливе впровадження різних цінових рівнів залежно від реклами. Microsoft вже вивчає потенціал сервісу Game Pass після інтеграції реклами, але до практичного впровадження поки що далеко.

Джерело:
Windows Central