Нещодавно компанія Microsoft переглянула ціни на тарифи сервісу Game Pass для Xbox і PC. На момент запуску Game Pass виглядав передовим сервісом, який міг змінити всю ігрову індустрію. Але тепер зростання кількості користувачів серйозно сповільнилося, і Microsoft шукає нові шляхи для розширення аудиторії. При цьому аналітики все ще говорять про потенціал для подальшого зростання, прогнозуючи до $5,5 мільярда доходів від Xbox Game Pass у 2025 році. Такі значні показники будуть досягнуті  завдяки збільшенню доходу з одного користувача та залученню нових передплатників.

Журналіст Джез Корден стверджує, що більшість передплатників сервісу вже користуються топовим варіантом Xbox Game Pass Ultimate. Це дає доступ до максимальної бібліотеки ігор, а також доступ до хмарного Xbox Cloud Gaming. При цьому хмарний режим демонструє значне зростання, а обслуговування хмарної інфраструктури пов'язане зі значними витратами. І логічним розвитком буде виділення Xbox Cloud Gaming в окремий оплачуваний тариф. Джез Корден стверджує, що Microsoft вже працює над новим варіантом підписки, і хмарний тариф буде дешевшим за Ultimate. Цей варіант зручний для тих, кому не потрібна консоль, але він хотів би грати на інших пристроях — на смартфонах або навіть на консолях від конкурентів.

Також компанія подумує над впровадженням Xbox Game Pass Friends & Family — спеціальної пакетної пропозиції для п'яти користувачів. У майбутньому можливе впровадження різних цінових рівнів залежно від реклами. Microsoft вже вивчає потенціал сервісу Game Pass після інтеграції реклами, але до практичного впровадження поки що далеко.

Джерело:
Windows Central