Під час виставки Gamescom 2024 проходила демонстрація довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Представник сайту Wccftech.com ознайомився з проєктом і поспілкувався з розробниками, виклавши в окремому матеріалі свої враження та відповіді представників GSC Game World.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Якщо показ ранньої версії на торішньому Gamescom викликав суперечливі почуття, тепер багато журналістів хвалять гру. Зокрема, згадують атмосферну технологічну картинку на рушії Unreal Engine 5. Команда розробників також прислухається до відгуків, тогорічна критика допомогла виправити та покращити низку елементів у грі. Реакція перших гравців також вплинула на рішення про перенесення гри для додаткового доопрацювання.

Представники GSC Game World згадали про співпрацю з Microsoft. Зроблено акцент на тому, що це партнерство з Game Pass, і Microsoft не чинить тиску та не підганяє команду. Хоча корпорація допомагає з грою, загалом GSC Game World сама несе всі основні фінансові витрати й де-факто сама виступає видавцем.

При цьому гра виходить тільки на платформах Xbox Series, PC і в сервісі Game Pass. На консолі Xbox Series X буде два режими якості — Performance Mode при 60 fps і Quality Mode з усіма графічними ефектами при 30 fps. Зараз триває процес оптимізації для Xbox Series S. Поки що на молодшій консолі гра демонструє 25 fps, але команда розраховує додатково підтягнути оптимізацію.

У грі буде програмне трасування променів і підтримка технології Nvidia DLSS. Розробники експериментують з апаратним трасуванням, але до релізу його в гру точно не додадуть.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

На одне проходження піде від 25 до 40 годин. Але гравець не побачить весь контент через нелінійний сюжет. Щоб побачити всю гру, знадобиться кілька проходжень. Буде три кінцівки.

Популярність старих ігор підтримувалася багато років завдяки великій кількості модифікацій. Автори усвідомлюють важливість цього і планують додати офіційну підтримку модів і в Heart of Chornobyl. Також гра отримає свій набір інструментів для модифікації. Усе це може бути не реалізовано до моменту релізу, але плани такі є.

У пострелізних оновленнях можлива поява мультиплеєра, і це буде безплатний апдейт. Але якихось деталей про нього поки немає. Зараз у GSC Game World зосереджені на поліруванні однокористувацької сюжетної гри.

Будуть два сюжетних DLC, які розширять історію персонажів і самої зони. Перед їхнім випуском представлять кілька безплатних оновлень для всіх гравців.

Система штучного інтелекту та симуляції життя A-Life генеруватиме випадкові події. Наприклад, NPC можуть вступати в бій між собою або з мутантами. Також будуть особливі зустрічі, які представлять невеликі історії. Наприклад, вони можуть бути пов'язані з пошуком схованки.

Гра відома своїми перенесеннями. Востаннє реліз перенесли з вересня на 20 листопада. Але гра близька до фінальної стадії, зараз триває полірування. Над проєктом працює близько 430 осіб.