Alan Wake 2 та Assassin's Creed Shadows працюватимуть у роздільній здатності 846p на PlayStation 5 Pro

Днями компанія Sony анонсувала оновлену версію ігрової консолі PlayStation 5 Pro, яка має посилений GPU і значно наростила продуктивність у трасуванні променів. Користувачі нової консолі повинні отримати візуальні покращення та підвищення швидкодії в іграх навіть без спеціальних патчів під проєкти, що вийшли раніше. Експерти Digital Foundry провели детальний аналіз відеопрезентації та розібрали, як працюють ігри на PlayStation 5 Pro. Своєю думкою вони поділилися в подкасті для передплатників Patreon.

Основний виграш отримують ігри від самої Sony. Так, The Last of Us Part 2 і Ratchet & Clank: Rift Apart демонструють серйозне покращення якості зображення та стабільнішу частоту кадрів. The Last of Us Part 2 працює з нативною роздільною здатністю 1440p та з масштабуванням до 4K за допомогою технології PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR), що відповідає режиму продуктивності на PlayStation 5, але тепер з якіснішою графікою. Ratchet & Clank: Rift Apart працює в нативному форматі 1440 та 1800p з PSSR і частотою до 60 кадрів у секунду. Роздільна здатність у Horizon Forbidden West не схожа на 4K, але деталізація явно стала кращою.

Значні покращення в графіці та особливо у віддзеркаленнях з трасуванням отримала Hogwarts Legacy. Гра начебто працює за 30 кадрів на секунду, але має бути й режим 60 к/с. Alan Wake 2 отримає два режими — 846p при 60 fps та 1260p при 30 fps, імовірно замість FSR тепер використовується PSSR. Також невисокою роздільною здатністю «порадували» Dragon's Dogma 2 та Assassin's Creed Shadows — схоже, у режимі 60 fps їхня нативна роздільна здатність теж 846p.

Усе це попередня оцінка за матеріалами з презентації, і на живій консолі з відповідною оптимізацією для ігор усе може бути дещо кращим. Але загалом PlayStation 5 Pro поки не демонструє технічної революції. Через підвищення якості картинки та трасування все одно доводиться використовувати невелику вхідну роздільну здатність. Головною перевагою має стати новий метод масштабування PSSR з використанням ШІ, який і забезпечить картинку в 4K.

Джерело:
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 59)

Всі новини за 16.09.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: