Компанія Epic Games провела захід Unreal Fest, на якому розкрила нововведення в оновленій версії рушія Unreal Engine 5.5. Було продемонстровано нову експериментальну технологію MegaLights для роботи з великою кількістю джерел світла. Вона дає змогу масштабувати та керувати сценою з динамічними та рухомими джерелами світла, які створюють реалістичні тіні.

Unreal Engine

Оцінити нову технологію можна за відеороликом з технологічною демонстрацією MegaLights, де використовується понад тисячу джерел світла, і кожен відкидає тіні. При цьому демо запускалося в реальному часі на консолі PlayStation 5, що свідчить про хорошу оптимізацію. MegaLights спростить роботу художників і дизайнерів та допоможе створювати дивовижні віртуальні світи.

Також в Unreal Engine 5.5 внесено різні покращення рендерингу, включно з покращеннями в роботі технології Nanite і можливістю використання трасувальника шляху. Прев'ю-версія рушія Unreal Engine 5.5 поки що доступна тільки обраним розробникам.

Одночасно компанія Epic Games оголосила про зниження комісії за використання рушія Unreal Engine з 5% до 3,5%, але тільки в разі раннього запуску проєкту на майданчику Epic Games Store.

Джерело:
Wccftech