За останні роки в ігровій індустрії стало більше багатокористувацьких ігор та ігор-сервісів, які наполегливо борються за увагу гравця. Пов'язано це з тим, що значна частина доходів в AAA-індустрії надходить від внутрішньоігрових покупок. Тому кожна велика компанія сподівається запустити свою гру-сервіс, яка приноситиме стабільний дохід протягом тривалого часу. Але основна частина гравців усе ще віддає перевагу звичайним однокористувацьким проєктам. Це підтверджують результати дослідження консалтингової компанії MIDiA Research.

Elden Ring

Згідно з результатами опитування гравців у США, Великій Британії, Австралії, Німеччині, Франції та інших країнах, 53% аудиторії віддають перевагу «синглу». Ось тільки результати сильно різняться залежно від вікової групи. Тому коректніше говорити, що 53% поки що віддають перевагу однокористувацьким іграм.

Уподобання старшої аудиторії та молодих гравців серйозно відрізняються. У віковій групі старше 55 років любителів однокористувацьких ігор 74%, у категорії 25-34 роки їх уже 41%, а в категорії до 19 років таких лише 30%. При цьому багатокористувацькі PvP-ігри опинилися на першому місці за уподобаннями у гравців віком від 16 до 24 років.

MIDiA Research

Очевидно, що компанії, які випускають багатокористувацькі проєкти, будуть більше орієнтуватися на молоду аудиторію. І якщо вас верне від сучасних ігор із незрозумілими героями та кислотно-яскравими кольорами, тепер ви розумієте чому це відбувається. Також значною проблемою для ігор-сервісів є висока конкуренція. Кожна успішна гра, яка отримує стабільну аудиторію, звужує простір для інших учасників. Тому ми спостерігаємо так багато провалів у цьому сегменті ринку. При цьому однокористувацькі ігри все ще здатні демонструвати рекордні продажі. Наприклад, The Legend of Zelda, Spider-Man та Elden Ring продалися тиражем у 25 мільйонів копій, а продажі Black Myth: Wukong перевищили 20 мільйонів копій.