Tales розробляє ШІ для генерації тривимірних ігор

Усі ми звикли до генеративних ШІ, які створюють зображення і навіть невеликі відеоролики. Але деякі розробники готові піти далі. Стартап Tales анонсував новий генеративний ШІ, який у майбутньому зможе створювати тривимірні світи та ігри на основі текстового опису. Цей ШІ заснований на Large World Model (LWM) під назвою Sia.

Модель Sia здатна генерувати оточення, 3D-моделі, NPC та інші ігрові елементи. При цьому ШІ розуміє структуру ігор і може формувати з цих елементів складні ігрові механіки. Нібито на основі Sia можна буде створювати повноцінні функціональні тривимірні ігри. При цьому Sia зможе генерувати ігри навіть за найпростішим запитом у стилі «створити шутер від першої особи в космосі». На виході користувач отримає готовий проєкт, який потім можна буде додатково налаштувати.

Можливості ШІ спрямовані не тільки на ігри. Він може створювати інтерактивні сцени для навчання та інших завдань. Загалом для ШІ Tales заявлено чотири типи контенту, який він здатний створювати. Це генерація простих ігор у режимі Tales Arcade, створення інтерактивного навчального контенту, генерація інтелектуальних NPC та генерація відеороликів у режимі Tales Watch.

Tales планує залучити ігрову спільноту до процесу навчання свого ШІ. Компанія запустить систему заохочень на основі винагород, щоб користувачі надсилали контент для навчання — опис, ігрові кадри, відео та інше.

Усе це звучить дуже амбітно, але творці можуть зіткнутися з низкою проблем. І це стосується не тільки технічних можливостей, а і юридичних проблем. На перших скриншотах і кадрах із трейлера можна побачити, що згенерований контент дуже нагадує відомі ігри, включно з Grand Theft Auto V, Horizon Zero Dawn та Call of Duty. Навряд чи це сподобається правовласникам і великим ігровим компаніям.

Джерело:
Tales
Wccftech

Обговорити в форумі (коментарів: 8)

Всі новини за 17.10.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: