Ми вже писали, що різні західні видання та блогери почали публікувати прев'ю по S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Хороші відгуки відносно довгоочікуваного проєкту залишили навіть журналісти IGN. Тепер з'явилося прев'ю від британського порталу Radio Times, у якому озвучено кілька нових нюансів.

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl готують набір інструментів для створення модів

Популярність серії багато в чому була пов'язана з великою кількістю користувацьких модів. Фанати створювали модифікації, які змінювали окремі аспекти гри або навіть створювали повністю нові пригоди. Автор прев'ю сам виявився великим фанатом S.T.A.L.K.E.R. і вирішив дізнатися про підтримку модифікацій у новій грі. Представник GSC Game World підтвердив, що розробники готують інструментарій спеціально для розробки модів. У користувачів будуть широкі можливості для створення як малих модифікацій, так і великих глобальних проєктів.

Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl готують набір інструментів для створення модів

Загалом автор залишився вкрай задоволений демонстраційною версією гри, з якою він міг познайомитися. Він пише, що нова частина за атмосферою дуже нагадує минулі ігри. При цьому S.T.A.L.K.E.R. 2 виглядає і відчувається на зовсім іншому технічному рівні. В основі гри сильно модифікований рушій Unreal Engine 5.1.

Перестрілки люті, напружені та хаотичні. Діалогова система ближча до ігор Bethesda. Є варіативність, деякі ситуації можна вирішити за допомогою бою або діалогу. Відомо, що в грі будуть елементи виживання, наприклад, потрібно буде регулярно харчуватися. Але також потрібно стежити за зброєю і чистити її. Автор згадує, що гра часом сильно нагадує модифікацію S.T.A.L.K.E.R. Anomaly. І загалом він пише, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl виглядає краще, ніж він  очікував.

Джерело:
Radio Times