Залишилося менше ніж місяць до запуску довгоочікуваної S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. Попри всі труднощі та війну, через що основний офіс переїхав до Праги, команда розробників перебуває на фінішній прямій. Нещодавно багато англомовних ігрових видань поділилися прев'ю, в яких активно нахвалюють проєкт. Тепер з'явилося ще одне інтерв'ю для Radio Times Gaming, де серед іншого було розкрито питання оптимізації.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Технічний продюсер Євген Кулик підтвердив, що в основі гри рушій Unreal Engine 5.1. Але розробники називають його 5.1 GSC через безліч правок. Команді GSC Game World довелося багато чого переписати й адаптувати, змінити низку інструментів базової версії рушія, щоб він краще підходив під завдання розробників. Команда добре попрацювала над оптимізацією. Внесено багато виправлень у потоки рендерингу, в оптимізацію CPU і використання оперативної пам'яті. Основною метою команди було бажання представити гру зі стабільною продуктивністю протягом усього ігрового часу.

Нагадаємо, що спочатку розробка велася на рушії Unreal Engine 4, але пізніше проєкт був перенесений на сучасніший Unreal Engine 5 з технологіями Nanite і Lumen.

Гра S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl має вийти 20 листопада поточного року на PC та Xbox Series S/X, також з першого дня вона буде доступною в сервісі Game Pass.

Джерело:
Wccftech