16 листопада грі Half-Life 2 виповнилося 20 років. На честь цього Valve випустила велике оновлення з виправленням дрібних багів і технічними покращеннями. Також вийшов документальний фільм, в якому розробники розповіли про створення проєкту. У цьому відео вперше офіційно показали деякі напрацювання з Half-Life 2: Episode Three — концепти та ігрові кадри з технічної демонстрації.
У третьому епізоді мала з'явитися нова зброя, яка створювала крижані щити та могла заморожувати ворогів. Мали з'явитися нові вороги у формі безформного згустку речовини. Вони могли поглинати інших істот та розділятися на маленькі агресивні краплі. І ці вороги виглядають дуже незвично.
Також Гейб Ньюелл розповів, чому компанія так і не випустила Half-Life 2: Episode Three. З його слів, Valve цілком могла випустити гру, це було нескладно. Але це його особиста невдача, оскільки він не бачив, щоб новий епізод рухав серію кудись уперед. При цьому робота над епізодами допомогла в розробці DOTA 2 і Team Fortress 2, хоча це й звучить дивно.
Загалом Ньюелл не відкрив нічого нового. Більш ранні коментарі відносно припинення роботи над Episode Three теж зводилися до того, що команда не могла запропонувати нічого інноваційного. У підсумку ми отримали ще одну легендарну серію з незакінченим сюжетом. Але останнім часом у Мережі ходять чутки, що Valve все ж повернеться до Half-Life і розробляє щось нове. Проте навряд чи це буде пряме продовження. Найімовірнішим варіантом буде якийсь новий експеримент і spin-off у дусі Half-Life: Alyx.