Глава підрозділу Intel Core та Visual Computing Group Раджа Кодурі взяв участь у стримі на YouTube-каналі DrLupo. Основною темою бесіди блогера та Раджі стали дискретні відеокарти Intel Arc Alchemist.

Раджа

Цікаво, що керівник графічного підрозділу Intel вів трансляцію за допомогою ПК на базі прискорювача Arc Alchemist. З його слів, це ще не фінальний продукт, а інженерний зразок. GPU пройшли стадію бета-тестування та знаходяться на етапі відбору зразків для партнерів, які тестують свої продукти та діляться зворотним зв'язком з Intel.

Кодурі підтвердив, що Intel працює не лише над кількома поколіннями обладнання (Alchemist, Battlemage, Celestial та Druid), але й над цікавими програмними функціями. Згодом у графічних процесорах Arc з'явиться технологія локальних хмарних ігор. Вона забезпечить віддалений доступ до ігрового ПК потрібної вам людини з картою Intel, наприклад, для випробування свіжої новинки ігробуду на потужній відеокарті. Функцію обіцяють запровадити у 2022 році.

Раджа Кодурі згадав проблему глобальної нестачі напівпровідників. Intel вже виробляє графічні процесори на потужностях TSMC N6, але дефіцит продовжиться в найближчому майбутньому. Проте Intel має намір зайняти свою частку на ринку ігрових відеокарт. «Майнінг-ферми безумовно не входять до планів Intel з графікою Arc», — додав він. Intel розробляє апаратні рішення для операцій із блокчейном, але їх не слід плутати з графічними процесорами Xe-HPG.


Інтерв'ю дивитись з 6:31:00

Також Intel поки що не планує випускати рішення з декількома графічними процесорами. Принаймні їх не буде в першому поколінні Arc Alchemist. Завершилося інтерв'ю питанням про колір відеокарти Arc. Кодурі сказав, що якщо він вирішить, еталонні карти будуть синіми. Звичайно, ми вже бачили інженерні зразки у чорному та сріблястому кольорах, але питання залишається відкритим.