Глава підрозділу Intel Core та Visual Computing Group Раджа Кодурі взяв участь у стримі на YouTube-каналі DrLupo. Основною темою бесіди блогера та Раджі стали дискретні відеокарти Intel Arc Alchemist.
Цікаво, що керівник графічного підрозділу Intel вів трансляцію за допомогою ПК на базі прискорювача Arc Alchemist. З його слів, це ще не фінальний продукт, а інженерний зразок. GPU пройшли стадію бета-тестування та знаходяться на етапі відбору зразків для партнерів, які тестують свої продукти та діляться зворотним зв'язком з Intel.
Кодурі підтвердив, що Intel працює не лише над кількома поколіннями обладнання (Alchemist, Battlemage, Celestial та Druid), але й над цікавими програмними функціями. Згодом у графічних процесорах Arc з'явиться технологія локальних хмарних ігор. Вона забезпечить віддалений доступ до ігрового ПК потрібної вам людини з картою Intel, наприклад, для випробування свіжої новинки ігробуду на потужній відеокарті. Функцію обіцяють запровадити у 2022 році.
Раджа Кодурі згадав проблему глобальної нестачі напівпровідників. Intel вже виробляє графічні процесори на потужностях TSMC N6, але дефіцит продовжиться в найближчому майбутньому. Проте Intel має намір зайняти свою частку на ринку ігрових відеокарт. «Майнінг-ферми безумовно не входять до планів Intel з графікою Arc», — додав він. Intel розробляє апаратні рішення для операцій із блокчейном, але їх не слід плутати з графічними процесорами Xe-HPG.
Інтерв'ю дивитись з 6:31:00
Також Intel поки що не планує випускати рішення з декількома графічними процесорами. Принаймні їх не буде в першому поколінні Arc Alchemist. Завершилося інтерв'ю питанням про колір відеокарти Arc. Кодурі сказав, що якщо він вирішить, еталонні карти будуть синіми. Звичайно, ми вже бачили інженерні зразки у чорному та сріблястому кольорах, але питання залишається відкритим.