У грудні технології масштабування AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) виповнилося півроку. За цей час вона отримала підтримку у п'яти десятках ігор, а найближчим часом їхня кількість лише зростатиме. За словами AMD, FSR стала найшвидшою технологією темпів впровадження в історії компанії.
AMD представить ще одну схожу функцію Radeon Super Resolution (RSR). Це відбудеться на виставці CES 2022, а її реалізація у пакетах драйверів розпочнеться у січні. За попередньою інформацією, RSR заснована на алгоритмі FSR 1.0 і працюватиме через програмний драйвер Radeon «майже у всіх іграх».
Тут мається на увазі те, що Radeon Super Resolution не вимагає попереднього застосування з боку розробників ігор та функціонує незалежно через драйвер Radeon. Від ігор потрібна лише підтримка ексклюзивного повноекранного режиму, що реалізовано у переважній більшості проєктів.
AMD Radeon Super Resolution підтримуватиметься архітектурами RDNA на відеокартах Radeon RX 5000/6000, а також вбудованою графікою нового покоління у складі APU Ryzen 6000 (Rembrandt). Ймовірно, у майбутньому RSR може бути розширено на графічні архітектури Vega або Polaris.
Джерело:
Videocardz