Business Insider повідомляє, що керівництво Google знизило пріоритети амбітного сервісу Stadia та веде переговори щодо його продажу іншим компаніям. Говориться, що команда Stadia скоротила розробку та розвиток платформи до мінімуму та наразі зайнята переважно підтримкою. На додаток до цього припинено будь-які переговори щодо випуску рейтингових ААА-ексклюзивів на платформі.

Stadia

Презентація потокового хмарного сервісу Google Stadia відбулася в березні 2019 року. У створенні серверної інфраструктури активну участь взяла компанія AMD, яка поставила центральні та графічні процесори. Stadia дозволяє грати в ресурсомісткі ігри через браузер або програму на будь-якому ПК, смартфоні або іншому пристрої, що підтримується.

До явного недоліку сервісу належить необхідність купувати більшість ігор Stadia Store навіть за наявності платної підписки Stadia Pro. Ймовірно, подібна модель монетизації й стала «каменем на шиї» у перспективної платформи. Рік тому стало відомо, що Google закрила власну ігрову студію SG&E, яка працювала лише на Stadia.

У наступних звітах стверджувалося, що платформа не досягла запланованих цілей за кількістю активних користувачів на місяць на сотні тисяч людей. За даними інформаторів, Google веде переговори з Peloton, Bungie, AT&T та Capcom про продаж Stadia. Крім того, розглядаються варіанти роботи з бізнес-моделі White Label, коли розробкою та підтримкою продовжить займатись Google, але продукт буде доступний під брендом іншої компанії.

Джерело:
Eurogamer