Гра Dying Light 2 Stay Human використовує трасування променів для реалістичного затінення, Ambient Occlusion, Global Illumination та віддзеркалення. Наочно оцінити відмінності у графіці допоможе наше відеопорівняння.

Трасування променів у Dying Light 2 Stay Human — порівняння графіки на MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G

Порівняння проведено на базі відеокарти MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G у форматі 2560x1440. Залучено наш стандартний тестовий стенд на Intel Core i9-9900K.

Трасування променів у Dying Light 2 Stay Human — порівняння графіки на MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G

У відео показана різниця між трьома режимами:

  • Висока якість без трасування
  • Стандартний профіль якості з трасуванням
  • Висока якість трасування

Конфігурація налаштувань показана на початку ролика. Наприкінці є порівняння продуктивності.

Детальний розбір нюансів трасування променів Dying Light 2 Stay Human з розгорнутими тестами декількох відеокарт буде представлений в окремому огляді трохи згодом.

Також дивіться наше порівняння графіки з трасуванням у Cyberpunk 2077.