Гра Dying Light 2 Stay Human використовує трасування променів для реалістичного затінення, Ambient Occlusion, Global Illumination та віддзеркалення. Наочно оцінити відмінності у графіці допоможе наше відеопорівняння.
Порівняння проведено на базі відеокарти MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G у форматі 2560x1440. Залучено наш стандартний тестовий стенд на Intel Core i9-9900K.
У відео показана різниця між трьома режимами:
- Висока якість без трасування
- Стандартний профіль якості з трасуванням
- Висока якість трасування
Конфігурація налаштувань показана на початку ролика. Наприкінці є порівняння продуктивності.
Детальний розбір нюансів трасування променів Dying Light 2 Stay Human з розгорнутими тестами декількох відеокарт буде представлений в окремому огляді трохи згодом.
Також дивіться наше порівняння графіки з трасуванням у Cyberpunk 2077.