Один із найбільших українських дистриб'юторів IT-продукції MTI опублікував невелику доповідь про те, яку техніку українці найчастіше ремонтували у 2021 році. За весь минулий рік сервісні центри обробили понад 20 тисяч звернень, з яких 70% надійшло від компаній-партнерів, а 30% — від кінцевих користувачів.

Найчастіше українці зверталися до сервісних центрів MTI через несправність комп'ютерних комплектуючих, причому 70% від усіх ремонтів за 2021 рік припало на відеокарти та материнські плати. У більшості випадків клієнти скаржаться на відсутність/дефекти зображення або те, що пристрої взагалі не включаються.

MTI відзначила збільшення кількості негарантійних ремонтів. На думку компанії, це пов'язано з постійним зростанням вартості нових відеокарт через майнінговий ажіотаж та стійкий дефіцит.

На другому місці за кількістю звернень до сервісних центрів MTI опинилися ноутбуки. До переліку частих проблем, на які скаржаться користувачі, входять зависання, несправності при включенні-вимкненні пристрою та неробочий екран. Третє місце займає техніка для друку, на четвертому опинилися блоки живлення, а закривають п'ятірку монітори та проєктори.

Найдорожчим пристроєм, відправленим на ремонт в MTI у 2021 році, виявився плотер вартістю понад двісті тисяч гривень, а найдешевшим — комп'ютерна миша за 50 гривень.