PlayStation 5 незабаром отримає підтримку технології Variable Refresh Rate

Sony Interactive Entertainment оголосила, що ігрова консоль PlayStation 5 цього тижня отримає підтримку технології Variable Refresh Rate (VRR). Вона, нагадаємо, є частиною стандарту HDMI 2.1 та динамічно підлаштовує частоту оновлення монітора або телевізора відповідно до кадрової частоти гри. Варто додати, що Xbox Series X/S підтримують VRR з дня виходу.

На PlayStation 5 технологія Variable Refresh Rate стане доступною найближчими днями зі свіжим оновленням програмного забезпечення консолі. Якщо приставка підключена до дисплея з HDMI 2.1, VRR буде автоматично активована для ігор, що підтримуються. Список проєктів, які найближчими тижнями отримають відповідні патчі, доступний нижче.

  • Astro's Playroom;
  • Call of Duty: Vanguard;
  • Call of Duty: Black Ops Cold War;
  • Deathloop;
  • Destiny 2;
  • Devil May Cry 5 Special Edition;
  • DIRT 5;
  • Godfall;
  • Marvel's Spider-Man Remastered;
  • Marvel's Spider-Man: Miles Morales;
  • Ratchet & Clank: Rift Apart;
  • Resident Evil Village;
  • Tiny Tina's Wonderlands;
  • Tom Clancy's Rainbow Six Siege;
  • Tribes of Midgard.

Крім того, власники PlayStation 5 зможуть увімкнути VRR у будь-яких інших проєктах. Однак у цьому випадку Variable Refresh Rate може як покращити ігровий процес, так і викликати «несподівані візуальні ефекти», розповідає Sony.

Обговорити в форумі (коментарів: 6)

Всі новини за 26.04.2022 [ стрічка ]

Останні огляди: