У популярних системах рідинного охолодження серії Arctic Liquid Freezer II було виявлено та підтверджено виробничий дефект. Суть проблеми полягає в тому, що прокладка між корпусом водоблоку та мідною підошвою може зіпсуватися внаслідок мимовільної хімічної реакції. Як наслідок — відбудеться її розкладання з подальшим попаданням у контур сірчаного та мідного осаду та, ймовірно, втратою герметичності контуру з витіканням холодоагенту назовні через основу водоблоку.

Arctic Liquid Freezer II

Компанія Arctic встановила, що з найбільшою ймовірністю до проблеми схильні системи, випущені у період з травня 2021 по березень 2022 року. Системи, випущені раніше цього періоду, і нові продукти з наклейкою QC Passed не повинні мати цього дефекту. Тим, хто підпадає під зазначені дати, рекомендується провести сервісну профілактику системи AiO.

Arctic Liquid Freezer II

Arctic нагадує, що серія Liquid Freezer II забезпечена шестирічною гарантією виробника і даний дефект є гарантійним випадком. Всі продукти, які не потрапили у продаж, на цей момент були замінені та відремонтовані. Для користувачів, які придбали системи з потенційним дефектом, компанія пропонує звернутися на підтримку та заповнити спеціальну форму на сайті, щоб визначити за серійним номером, чи підпадає продукт під кампанію відкликання.

Далі покупець на вибір може або відправити свій продукт у сервіс компанії, або самостійно провести заміну дефектних частин за допомогою спеціального безплатного набору, який буде надіслано поштою. Гарантія на такі продукти зберігається після самостійної заміни.

У набір входить нова мідна основа, нова прокладка, термопаста Arctic MX-5 об'ємом 0,8 грама, серветка, додатковий холодоагент та набір з чотирьох коротких гвинтів для підошви водоблоку. Наочно подивитися, як відбувається процес заміни дефектних частин можна на каналі Gamers Nexus.

Зі свого боку, ми вітаємо політику компанії щодо підтримки користувачів і сподіваємося, що в майбутньому подібних інцидентів не відбуватиметься.