Минулого тижня стартував продаж ігрової відеокарти MTT S80 від китайської фірми Moore Threads. Вона примітна підтримкою інтерфейсу PCI Express 5.0 та 16-гігабайтним відеобуфером, однак ділитися ігровими бенчмарками новинки розробники не поспішали. Сьогодні це виправили кілька китайських веб-видань.
Основою відеокарти MTT S80 послужив чип MUSA-Chunxiao власної розробки Moore Threads. Він працює на частоті 1,8 ГГц, оперує 4096 потоковими процесорами та 256-розрядною шиною пам'яті. Відеобуфер представлений 16 гігабайтами GDDR6 із пропускною здатністю 448 Гбайт/с. Обчислювальна потужність пристрою в операціях FP32 сягає 14,4 Тфлопс.
Як і очікувалося, головним недоліком MTT S80 виявилося програмне забезпечення. Відеокарта сумісна з графічними API DirectX 9 та DirectX 11, проте ПЗ для неї все ще знаходиться в розробці. Через це офіційна підтримка заявлена лише для 11 ігор, а загалом вона здатна запустити понад 60 проєктів, щоправда, швидкодія залишає бажати кращого.
Якщо говорити про продуктивність новинки, то вона забезпечує близько 213 к/с у Counter Strike: Global Offensive, 144 к/с у League of Legends та 90-100 к/с у Diablo 3. Всі тести проводилися у роздільній здатності 1080p з низькими налаштуваннями якості графіки. У бенчмарку Unigine Valley 1.0 її швидкодію можна порівняти з відеокартами, на кшталт GeForce GTX 1060 6GB, GTX 970 та Radeon RX 480.
Ще одним недоліком можна назвати енергоспоживання відеокарти. Під навантаженням воно досягає 240 Вт за середнього значення під час тестування близько 210 Вт. У режимі очікування цей показник становив 114,6 Вт, що є величезним значенням за сучасними мірками. Для порівняння, у GeForce RTX 4080 воно становить 13 Вт, а Intel нещодавно зіткнулася з критикою через 40-ватне споживання карт Arc Alchemist в режимі очікування.
Хай там як, фахівці Moore Threads ще мають чимало роботи над програмним забезпеченням та ігровими оптимізаціями для MTT S80.
Джерело:
VideoCardz