Цікавою статистикою поділився великий швейцарський ритейлер Digitec. Компанія навела власну інформацію щодо гарантійних звернень проданого комп'ютерного обладнання. Дані стосуються проданих відеокарт та материнських плат.

Статистика з відеокарт сформована за підсумками 300 звернень протягом останніх двох років. Це період піка криптомайнінгової лихоманки, що накладає свій відбиток і може вплинути на результати. Низька доступність деяких моделей та підвищені навантаження під час експлуатації у майнінгових фермах могли спотворити загальну статистику. Але глянути на результати все одно буде цікаво.

Найкращими виявилися відеокарти Dell, за якими не було жодного звернення. Слід зазначити специфіку цього виробника. Dell в основному випускає рішення для корпоративного сегмента, їх відеокарти — це бюджетні рішення для робочих станцій або професійні прискорювачі для роботи з графікою.

Серед масових виробників для споживчого ринку мінімальна кількість звернень була зафіксована у відеокарт ASRock. Компанія лише кілька років тому зайнялася виробництвом графічних рішень і є ексклюзивним партнером AMD. Подібні показники у Gainward, Inno3D та PNY. У MSI кількість гарантійних звернень на рівні 1,2%, в ASUS — 1,3%.

З 17 брендів найвищий відсоток браку припадає на Sapphire та XFX, обидва є партнерами AMD. Але Sapphire має найвищу швидкість обробки гарантійного випадку, і покупець міг поміняти відеокарту в середньому за три дні. Найдовше обробка гарантії проходить у Gigabyte. За деякими брендами статистики немає.

Серед материнських плат найкращими виявилася продукція MSI та ASUS — кількість звернень 2,8% і 2,9%. Трохи вище відсоток браку у Gigabyte та AsRock. Найшвидша обробка гарантії тут була у Gigabyte.

Цікаво, що відсоток відмов системних плат загалом трохи вищий, ніж у відеокарт.

Джерело:
Videocardz