Офіційно для запуску шутера Halo Infinite потрібен 3D-прискорювач як мінімум із 4-гігабайтним відеобуфером. У мінімальних системних вимогах проєкту вказані відеоадаптери GeForce GTX 1050 Ti та Radeon RX 570 4GB. Втім, донедавна ніщо не заважало грати на пристроях, таких як GeForce GTX 1060 3GB.

В останньому патчі, який серед іншого приніс підтримку трасування променів, розробники прибрали можливість запуску Halo Infinite на 3-гігабайтних відеокартах. У документації до оновлення це «нововведення» не згадується, через що воно стало неприємним сюрпризом для власників таких пристроїв. Варто додати, що на GeForce GTX 1050 Ti, яка поступається за продуктивністю GeForce GTX 1060 3GB, гра запускається.

Останніми ігровими відеокартами з 3-гігабайтним буфером є GeForce GTX 1060 3GB та GTX 1050 3GB, випущені відповідно близько семи та п'яти років тому. Їх швидкодії ще вистачає для гри в популярні кіберспортивні проєкти та MMO, але, як бачимо, невеликий обсяг відеобуфера дається взнаки.

Джерело:
DSOGaming