Зниження попиту останнім часом відчувають виробники багатьох видів електроніки, в тому числі ігрових моніторів. Минулого року, згідно з підрахунками компанії TrendForce, їх було продано 19,8 млн штук. Це на 13% менше, ніж за підсумками 2021 року. Відразу наголосимо, що до ігрових аналітики відносять монітори з частотою оновлення 100 Гц і вище.
Цього року, за прогнозами TrendForce, поставки ігрових моніторів мають зрости на 5% — до 20,8 млн одиниць. Відновленню попиту сприятиме безліч факторів, наприклад, зняття ковидних обмежень у Китаї, що дозволить інтернет-кафе повернутися до колишнього режиму роботи, а також подальша популяризація кіберспорту.
Що стосується уподобань геймерів при виборі монітора, то минулого року лідером продажів стали пристрої на VA-матрицях (51%). Далі йдуть IPS (43,4%), TN (5%), а частка ігрових OLED-дисплеїв склала скромні 0,6%. Більш ніж половина (51,9%) проданих у 2022 році моніторів мають частоту оновлення 165-180 Гц. На пристрої із частотою 120-160 Гц припадає 32,5%, частка моделей із 200+ Гц склала 11,7%, а 100-Гц монітори зайняли 3,9% ринку.
Джерело:
TrendForce