Nvidia працює над методом розпакування текстур за допомогою нейромережі

Фахівці Nvidia розробили новий алгоритм стиснення та розпакування текстур матеріалів. Він повинен забезпечити в рази більшу роздільну здатність, ніж традиційний метод, при аналогічному або навіть меншому розмірі стиснених текстур. Додаткову інформацію чипмейкер надасть у ході конференції SIGGRAPH 2023 наприкінці літа, а поки що він опублікував статтю під назвою «Нейронне стиснення текстур матеріалів з довільним доступом» (Random-Access Neural Compression of Material Textures).

Nvidia

В алгоритмі Neural Texture Compression (NTC) «зелені» пропонують використовувати нейронну мережу з оптимізаціями для кожного окремого матеріалу. Важливою особливістю нового методу є довільний доступ, що дозволяє проводити розпакування текстур на запит у реальному часі, аналогічно традиційному блочному стисненню. Алгоритм NTC покладається на операції множення матриць, прискорення яких є на сучасних GPU.

Nvidia

«Ключова ідея, що лежить в основі нашого підходу, полягає у стисненні кількох текстур матеріалів та їх mipmap-ланцюжків разом та використанні невеликої нейронної мережі, оптимізованої для кожного матеріалу, для їх розпакування», — розповідає Nvidia. Більше інформації про алгоритм Neural Texture Compression доступно за посиланням.

Nvidia

Обговорити в форумі (коментарів: 57)

Всі новини за 05.05.2023 [ стрічка ]

Останні огляди: