Крім нових апаратних рішень для ШІ та технології Avatar Cloud Engine компанія Nvidia на Computex 2023 представила нову технологію Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB) для швидкісних моніторів із синхронізацією G-Sync. Перша версія ULMB була представлена у 2015 році, і тепер вона виходить на новий рівень.
Технологія покликана забезпечити високу чіткість об'єктів, що рухаються, симулюючи високу кадрову частоту. Суть технології в тому, щоб підсвічувати пікселі в момент точного відображення кольору і не підсвічувати в момент переходу. Завдяки G-Sync вдається точно контролювати час відгуку та вертикальної розгортки для керування підсвічуванням у потрібний момент часу. І ULMB 2 працює навіть із високочастотними моніторами, де вікно для такого підсвічування дуже маленьке.
Наприклад, на моніторі з частотою 360 Гц технологія ULMB 2 забезпечить чіткість картинки, як на моніторі з теоретичною частотою оновлення 1440 Гц.
Монітори, які отримають сертифікат ULMB 2 повинні забезпечувати ефективну чіткість рухів більше ніж 1000 Гц, підтримувати ULMB 2 при максимальній частоті монітора та підтримувати яскравість понад 250 ніт із мінімальними перехресними шумами.
Монітори формату 1440p, які підтримують G-Sync і частоту 360 Гц, зможуть отримати підтримку ULMB 2 завдяки оновленню прошивки.
На цей час офіційно заявлено про сумісність із ULMB 2 двох моделей — Acer Predator XB273U F та ASUS ROG Swift PG27AQN. Незабаром цей список оновиться за рахунок ASUS ROG Swift Pro PG248QP та AOC AGON AG276QSG.
Джерело:
Nvidia