Intel працює над адаптивним фільтром підвищення різкості для майбутніх GPU

Корпорація Intel продовжує розширювати функціональні можливості своїх графічних ядер. Для наступних поколінь інтегрованих (та, ймовірно, дискретних) GPU процесорний гігант розробляє функцію адаптивного підвищення різкості. Перші подробиці про неї були опубліковані у примітках до недавнього патчу Linux.


Зразок Intel Lunar Lake

Задум Intel полягає в тому, щоб застосовувати підвищення різкості тільки до певних ділянок зображення. Це має підвищити загальну якість картинки без втрати природних деталей у тих місцях, що не потребують таких фільтрів. Технологію адаптивного підвищення різкості пропонується використовувати не тільки в іграх, але і в інших програмах, наприклад, при роботі з фото та відео.

Серед перших підтримку нової функції отримають мобільні процесори Lunar Lake, обладнані графічним блоком Xe нового покоління. Як підкреслює Intel, вона буде реалізована на рівні Display Engine та мінімально вплине на енергоспоживання і продуктивність. Нагадаємо, що чипи Lunar Lake створюються з прицілом на максимальну енергоефективність і використовуватимуться в тонких та легких ноутбуках.

Джерело:
Tom's Hardware

Обговорити в форумі (коментарів: 27)

Всі новини за 14.02.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: