Трасування променів запустили на процесорі — 1 fps у Quake 2 RTX

Трасування променів активно впроваджується у сучасні ігри. Також з'являються моди, які додають рендеринг із трасуванням у старі проєкти. Все це потребує потужної продуктивної відеокарти. Але тепер з'явився альтернативний варіант з обчисленнями на CPU. Вийшов спеціальний драйвер Mesa, який адаптує деякі функції трасування під API Vulkan для обчислень їх на процесорі.

Поки що це експеримент заради експерименту, оскільки практичного сенсу у такій адаптації немає. Ентузіаст Konstantin Seurer поділився результатами продуктивності для гри Quake 2 RTX при обробці променів силами процесора — і це лише один кадр на секунду. При цьому завантаження CPU 35%, а завантаження GPU нульове. Технічних деталей відносно системи та характеристик процесора немає.

Цікаво, що це не перша спроба перенести трасування променів на CPU. У 2008 році компанія Intel демонструвала роботу трасування на 16-ядерних процесорах Quake Wars: Ray Traced. У тій демонстрації процесор міг забезпечити 14-29 кадрів за роздільної здатності 720p.

Джерело:
Videocardz

Обговорити в форумі (коментарів: 31)

Всі новини за 09.03.2024 [ стрічка ]

Останні огляди: